3 dniowy kurs UX dla firm

UX Update. Szybkie podszkolenie praktycznych umiejętności UX.

Kobieta ze słuchawkami

18 godzin zajęć

Wtorek, środa, czwartek od 10:30 do 16:30

Efektywnie

Realne Use cases, praktyczne ćwiczenia

On-line

Widzimy się na Clickmeeting.com

Cena za osobę

3 000 netto + 23% VAT

Co z tego kursu wyniesie twoja firma oraz ty jako uczestnik

1

Nabędziesz wiedzę o tym co dzisiaj w UX praktyczne i ważne

2

Dowiesz się jak tworzyć i rozwijać lepsze produkty i usługi

3

Nauczymy Cię jak sprawnie komunikować się ze specjalistami UX

4

Porozmawiamy jak UX może zwiększyć sprzedaż twojej firmy i lojalność twoich klientów

5

Wprowadzimy cię w najnowocześniejsze metody prowadzenia projektów

6

Kurs osadzimy w realiach twojej firmy, możemy przeanalizować realne przypadki z twojej firmy

Kogo z firmy zapisać na ten kurs

sprzedaż
marketing
produkt
obsługa klienta
IT
SEO
osoby z Zarządu
właściciele firmy

Prowadzący kurs

Artur Kacprzak

Artur Kacprzak

UX Expert z 15 letnim stażem. Projektował rozwiązania UX min. dla: ING Bank, Orange, Onet.pl, MediaExpert, Asseco, Deutsche Bank, Procter & Gamble, Ringier Axel Springer, Smartney.pl.

Przeszkolił jako trener UX ponad 300 kursantów, którzy cenią jego wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Prowadzi warsztaty, z których często wynikają zaskakujące rezultaty.

Program kursu

Będziemy podczas kursu będziemy opierali się na prawdziwych Use case’ach projektów które tworzył trener, oraz będziemy analizowali te które znają z własnego doświadczenia kursanci

01. Wprowadzenie do UX

Czym jest dzisiaj UX i kim jest UX designer

Proces projektowy i zespół tworzący projekt

02. Nowoczesne metody projektowe

User centered design i podobne metody

Design Thinking jako metodologia, która pozwala nam nie popełniać błędów

03. Poznanie naszego klienta

Faza Discovery w projekcie

UX Persony, Customer Journey, Value proposition

04. Realizowanie celów biznesowych

Analiza i definiowanie celów biznesowych

Tworzenie architektury produktu

05. Prototypowanie produktu

Prototyp UX jako najtańsza forma produktu

Etapy tworzenia prototypu i pracy z prototypem

06. Faza walidacji

Sprawdzanie czy projekt działa zanim wydamy pieniądze na programowanie i marketing

Walidacja, testowanie i badania użyteczności

07. UX w służbie twojej organizacji

Jak wykorzystać UX do pracy z klientami firmy

Jak rozwijać kompetencje UX w firmie

polityka prywatności